Welkom bezoeker. [ Inloggen ] [ Tekstgrootte A A A | Weergave: Presentatie / Normaal ]
[ Portaal ] [ Sitemap ] [ Zoeken ]

AHMAS

> ahmas > a. professionaliteit > hoofdpagina 
  • Content
  • VETO

A. Professionaliteit

  • A. Professionaliteitsleer
  • B. Methode
  • C. Professional
  • D. Ervaringsdesk.
  • E. Studiemodules
  • A. Professionaliteitsleer
    • 1. Uitgangspunten
    • 1.1 Belangen
    • 1.1.1 Doeltreffend
    • 1.2 Context
    • 1.2.1 Contextuele kennis
    • 1.2.2 Prof.stijl
    • 1.2.3 Pers.waarden
    • 1.3 Cultuur
    • 1.3.1 Balanceren
    • 1.3.1.1 Fractaal
    • 1.4 Perspectief
    • 1.5 Positie
    • 1.6 Succescriteria
    • 1.7 Wederkerigheid
    • 1.8 Interactiviteit
    • 1.9 Randvoorwaarden
    • 2. Ordenen
    • 2.1 Begrippen
    • 2.1.1 Soc.normativiteit
    • 2.1.1.1 Prof.sering V
    • 2.1.1.2 Handelen
    • 2.1.1.3 Doen (arts)
    • 2.1.2 Kwaliteiten
    • 2.1.2.1 Functionaliteit
    • 2.1.2.1.1 Pers.kwaliteit
    • 2.1.2.1.1.1 Kwetsbaarh. E T
    • 2.1.2.1.1.1 Zelfregulatie
    • 2.1.2.1.1.2 Accountability
    • 2.1.2.1.1.2.1 Tuchtzaken
    • 2.1.2.1.1.3 Bewijsvoering
    • 2.1.2.1.1.4 Bekwaamh.
    • 2.1.2.1.1.5 Bewustw.
    • 2.1.2.1.1.6 Metakwaliteit
    • 2.1.3 Kwantiteit
    • 2.1.4 Doelen
    • 2.1.4.1 Dilemma's
    • 2.1.5 Kaders
    • 2.1.6 Prof.posities
    • 2.1.7. Professional
    • 2.1.8 Voorwaarden
    • 2.2 Modellen
    • 2.3 Theorieen
    • 2.3.1 Interactietheorie
    • 2.3.2 Meervoudig-sociaal
    • 2.3.2.1 Intrapersoonlijk
    • 2.3.2.2 Interpersoonlijk
    • 2.3.2.3 Maatschappelijk
    • 3. Levensloop
    • 4. Historie
    • 4.1 Grondslagen
    • 4.2 Pioniers
    • 4.2.1 Medical deontology
    • 4.3 Onderzoek
    • 5. Contrasten
    • 5.1 Vier steenhouwers
    • 6. Bronnen
    • Inleiding E T
  • B. Methode
    • 1. Denkwijze
    • 1.2.2 ZEBRA
    • 2. Modelleringswijze
    • 2.2.1 Prof.model
    • 2.2.2. Zelfregulatie-M.
    • 3. Werkwijze
    • 3.1. Werkvormen
    • 3.1.1 Besluiten
    • 3.1.2 Verantwoorden
    • 3.1.2.1 Handelen
    • 3.1.2.2 Doordacht
    • 3.1.2.3 Visitatie
    • 3.1.2.3.1 Visitatieproces
    • 3.1.3 Diversiteit
    • 3.1.3.1 Interdisciplinair
    • 3.1.3.1.1 Fund.dilemma
    • 3.1.3.1.2 Balanceren
    • 3.1.3.2 Seksespecifiek
    • 3.1.3.3 Biologie
    • 3.1.3.4 Achtergrond
    • 3.1.4 Dilemma's
    • 3.1.4.1 Tips zorgprofs
    • 3.1.4.1.1. Spanningsv.
    • 3.1.4.1.4 Opties
    • 3.1.4.2 Tegenstellingen
    • 3.1.4.3 Kwal v Leven
    • 3.1.5 Voorwaarden
    • 3.1.6 Empowerment
    • 3.2 Vaardigheden
    • 3.2.1 Houding
    • 3.2.1.1 Autonomie
    • 3.2.1.1.1 Werk maken
    • 3.2.1.1.2 Toetsing
    • 3.2.1.1.4 POP
    • 3.2.1.1.5.1 Persoonlijk!
    • 3.2.1.1.5.2 Valkuilen
    • 3.2.1.2 Initiatief
    • 3.2.1.2.1. Werk maken
    • 3.2.1.2.2 Actie
    • 3.2.1.3 Inzet
    • 3.2.1.3.1 Zichtbaar
    • 3.2.1.4 Energiek
    • 3.2.1.4.1 Werk maken
    • 3.2.1.4.2 Herstellen
    • 3.2.1.5 Moed
    • 3.2.1.5.1 Verantw.risico's
    • 3.2.1.5.1 Werk maken
    • 3.2.1.6 Vasthoudend
    • 3.2.1.6.1 Werk maken
    • 3.2.1.6.2 Obstakels
    • 3.2.1.7 Integriteit
    • 3.2.1.7.1 Werk maken
    • 3.2.1.7.2 Vertrouwen
    • 3.2.1.8 Flexibiliteit
    • 3.2.1.9 Doelgericht
    • 3.2.1.9.1 BE SMART
    • 3.2.2 Kwaliteit
    • 3.2.2.1 Kwal.criteria
    • 3.2.2.2 Kwaliteitscyclus
    • 3.2.2.3 Kwaliteitszorg
    • 3.2.2.4 Zelfkennis
    • 3.2.2.4.1 Trauma's
    • 3.2.3 Leven lang leren
    • 3.2.3.1 Ontwikkeling
    • 3.2.3.1.1 Profileren
    • 3.2.3.1.1.1 R-prof
    • 3.2.3.1.1.2 I-prof
    • 3.2.3.1.1.3 Y-profiel
    • 3.2.3.1.1.4 T-profiel
    • 3.2.3.1.1.5 Prof. blijven?
    • 3.2.3.1.2 Fasering
    • 3.2.3.2 Bijdragen
    • 3.2.3.3 Uitdragen
    • 3.2.3.4 Sturing loopbaan
    • 3.2.3.4.1 Architect
    • 3.2.3.4.1.1 Intern
    • 3.2.3.4.1.2 Extern
    • 3.2.3.5 Balans
    • 3.2.3.6 Energ.profielen
    • 3.2.3.7 Voorbereiding
    • 3.2.4 Overst.waarden
    • 3.2.4.1 Betrokkenheid
    • 3.2.4.1.1 Casus
    • 3.2.4.2 Distantie
    • 3.2.4.2.1 Emoties
    • 3.2.4.3 Betrokken dist.
    • 3.2.4.3.1 Emoties
    • 3.2.4.5 Acceptatie
    • 3.2.4.6 Respect
    • 3.2.4.6 Zelfkritisch
    • 3.2.4.6.1 Grenzen
    • 3.2.5 Integratie
    • 3.2.9.1 FUZZY
    • 3.3. Technieken
    • 3.3.1 Pers.leiderschap
    • 3.3.2 Personal branding
    • 3.6.9 Arts
    • 4. Beheerwijze
    • 4.1 Zelfzorg
    • 4.1.1 Anders denken E
    • 4.1.1.1 Casus V
    • 4.1.1.1.1 Onc.verpl.
    • 4.1.1.1.1.1 Deel 1
    • 4.1.1.1.1.2 Het vervolg
    • 4.1.1.1.1.3 Deel 3
    • 4.1.1.2 Noodzaak
    • 4.1.1.3 RET
    • 4.1.2 Probl.gedachten
    • 4.1.3 Checklist
    • 4.1.4 ABCDE-schema
    • 4.1.5 Omzetten
    • 4.5.1 Dilemma's
    • 5. Ondersteuningswijze
    • Inleiding methode V E T
    • Z. Prof ontw. (tekst)
  • C. Professional
    • 1. Strategisch geheel
    • 1.1 Prof.-missie
    • 1.2 Prof.-visie
    • 1.3 Prof.-strategie
    • 1.3.1 Professionalisering
    • 1.4 Prof.-plannen
    • 1.5 Strat.prof.-actie
    • 2. Niveau
    • 2.1 Expert
    • 2.2 Professional
    • 2.3 Leider
    • 2.3.1 Rolmodel
    • 2.3.2 Specialisten
    • 2.3.3 Autoriteit
    • 2.3.3.1 Verhaeghe
    • 2.3.3.2 Paterson
    • 2.3.4 Dilemma's
    • 3. Nevenrollen
    • 4. Ken uzelf
    • 5. Domein
    • 5.1 Doet (arts)
    • 6. Systemische aanpak
    • Inleiding professional
  • D. Ervaringsdesk.
    • 1. Mindmap
    • 1.1 Kennisintegratie & -differentiatie
    • 2. Contrastbeelden
    • 3. T.H.M.
    • 4. Anderen
    • Inleiding
  • E. Studiemodules
    • 1. Sluiproutes
    • 5. Didactische vragen
    • Inleiding