Welkom bezoeker. [
Inloggen
] [ Tekstgrootte
A
A
A
| Weergave:
Presentatie
/
Normaal
]
[
Portaal
] [
Sitemap
] [
Zoeken
]
AHMAS
>
ahmas
>
a. professionaliteit
>
ahmas
>
b. methode
>
4.1.1.1.1 onc.verpl.
Content
A. Professionaliteit
A. Professionaliteitsleer
B. Methode
Inleiding methode
1. Denkwijze
2. Modelleringswijze
2.2.1 Prof.model
2.2.2. Zelfregulatie-M.
3. Werkwijze
3.1. Werkvormen
3.1.1 Besluiten
3.1.2 Verantwoorden
3.1.2.1 Handelen
3.1.2.2 Doordacht
3.1.2.3 Visitatie
3.1.2.3.1 Visitatieproces
3.1.3 Diversiteit
3.1.3.1 Interdisciplinair
3.1.3.1.1 Fund.dilemma
3.1.3.1.2 Balanceren
3.1.3.2 Seksespecifiek
3.1.3.3 Biologie
3.1.3.4 Achtergrond
3.1.4 Dilemma's
3.1.4.1 Tips zorgprofs
3.1.4.1.1. Spanningsv.
3.1.4.1.4 Opties
3.1.4.2 Tegenstellingen
3.1.4.3 Kwal v Leven
3.1.5 Voorwaarden
3.1.6 Empowerment
3.2 Vaardigheden
3.2.1 Houding
3.2.1.1 Autonomie
3.2.1.1.1 Werk maken
3.2.1.1.2 Toetsing
3.2.1.1.4 POP
3.2.1.1.5.1 Persoonlijk!
3.2.1.1.5.2 Valkuilen
3.2.1.2 Initiatief
3.2.1.2.1. Werk maken
3.2.1.2.2 Actie
3.2.1.3 Inzet
3.2.1.3.1 Zichtbaar
3.2.1.4 Energiek
3.2.1.4.1 Werk maken
3.2.1.4.2 Herstellen
3.2.1.5 Moed
3.2.1.5.1 Verantw.risico's
3.2.1.5.1 Werk maken
3.2.1.6 Vasthoudend
3.2.1.6.1 Werk maken
3.2.1.6.2 Obstakels
3.2.1.7 Integriteit
3.2.1.7.1 Werk maken
3.2.1.7.2 Vertrouwen
3.2.1.8 Flexibiliteit
3.2.1.9 Doelgericht
3.2.1.9.1 BE SMART
3.2.2 Kwaliteit
3.2.2.1 Kwal.criteria
3.2.2.2 Kwaliteitscyclus
3.2.2.3 Kwaliteitszorg
3.2.2.4 Zelfkennis
3.2.2.4.1 Trauma's
3.2.3 Leven lang leren
3.2.3.1 Ontwikkeling
3.2.3.1.1 Profileren
3.2.3.1.1.1 R-prof
3.2.3.1.1.2 I-prof
3.2.3.1.1.3 Y-profiel
3.2.3.1.1.4 T-profiel
3.2.3.1.1.5 Prof. blijven?
3.2.3.1.2 Fasering
3.2.3.2 Bijdragen
3.2.3.3 Uitdragen
3.2.3.4 Sturing loopbaan
3.2.3.4.1 Architect
3.2.3.4.1.1 Intern
3.2.3.4.1.2 Extern
3.2.3.5 Balans
3.2.3.6 Energ.profielen
3.2.3.7 Voorbereiding
3.2.4 Overst.waarden
3.2.4.1 Betrokkenheid
3.2.4.1.1 Casus
3.2.4.2 Distantie
3.2.4.2.1 Emoties
3.2.4.3 Betrokken dist.
3.2.4.3.1 Emoties
3.2.4.5 Acceptatie
3.2.4.6 Respect
3.2.4.6 Zelfkritisch
3.2.4.6.1 Grenzen
3.2.5 Integratie
3.2.9.1 FUZZY
3.3.1 Pers.leiderschap
3.3.2 Personal branding
3.6.9 Arts
4.1 Zelfzorg
4.1.1 Anders denken
4.1.1.1 Casus
4.1.1.1.1 Onc.verpl.
4.1.1.1.1.1 Deel 1
4.1.1.1.1.2 Het vervolg
4.1.1.1.1.3 Deel 3
4.1.1.2 Noodzaak
4.1.1.3 RET
4.1.2 Probl.gedachten
4.1.3 Checklist
4.1.4 ABCDE-schema
4.1.5 Omzetten
5. Ondersteuningswijze
C. Professional
D. Ervaringsdesk.
E. Studiemodules
4.1.1.1.1 Onc.verpl.
Rolverdeling:
Marjan: verpleegkundige
Frans: hoofdverpleegkundige
Nelleke: zaalarts
Deel 1: Het begin
Deel 2: Het vervolg
Deel 3: Een confrontatie
Meer weten? Zie
Anders leren denken